به صفحه های اینستاگرام ما بپیوندید
×

قوانین و مقررات

  1. شرایط و ضوابط استفاده از سایت

استفاده از فروشگاه سایت روغن های ترکیبی گیاهی به معنی آگاهی و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  • خرید کالا و خدمات از این فروشگاه اینترنتی بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@oil-ir.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاها و خدمات  ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • فروشگاه سایت روغن های ترکیبی گیاهی هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانکی، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.
  • تمام ابزاری که در این فروشگاه اینترنتی در ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش باشد.
  • ارتباط این فروشگاه اینترنتی باکاربران ازطریق oil-ir.com فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) برقرار می گردد.
  • فروشگاه اینترنتی روغن های ترکیبی گیاهی به هیچ وجه اطلاعات منحصر به فرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  1. شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی روغن های ترکیبی گیاهی oil-ir.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

  • فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی روغن های ترکیبی گیاهی درج نموده است.
  • ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود.
  • بعد ازاتمام موفقیت آمیز فرایند خرید در فروشگاه اینترنتی روغن های ترکیبی گیاهی خرید شما از طریق پیامک به شماره ای که در قسمت اطلاعات ثبت کرده اید، ارسال خواهد شد.
  1. شرایط حمل و تحویل کالا

ارسال کالا در این فروشگاه برای تهران از طریق پیک و در شهرستان ها به وسیله پست انجام می شود و نکته قابل توجه این می باشد که هزینه پستی از سمت خریدار تامین میگردد.